wtorek, 17 stycznia 2012

WE'RE THE ROCK STARS , WE'RE THE SPRINGS SONGS, WE'RE AN EVERLASTING FEELING INSIDE OF YOU

I'M SO LUCKY.
Ufff. Szkoła męczy mnie ostatnio w końcu matura tuż tuż i.. dwie studniówki! So, jutro podbijam z siostrą Kraków, robię właśnie listę MUST HAVE i let's roll! Jak coś kupię to postaram się wrzucić na blog.. aa , Cieszę się że mam już tych 5 obserwujących, bo to też robię właśnie dla Was. Kilka rzeczy o mnie: Kinga, niebieskooka blondynka ( ciemna. :D ) , 18 lat skończone w grudniu, maturzystka 3 roku liceum liceum,  koziorożec, stan: w związku. hobby: taniec, j. angielski, fotografia, partys. music: rock, pop and old rock. Nie bd się rozpisywać , więcej rzeczy dowiecie się śledząc mojego bloga i po zdjęciach. Hope you like it and.. kissssses! < 3



4 komentarze:

  1. Fajne ciuszki.Zapraszam do mnie http://ewelina12-ewelina12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję do obserwowanych ;p i zapraszam również do mnie :)
    Udanych zakupów i pochwal się koniecznie co upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka :)
    dodaję do obserwatorów i zapraszam do mnie: http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek z kokardką i sukienka <3 świetny blog

    OdpowiedzUsuń